سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا و معایب لایت باکس

لایت باکس فریم لس

مزایا و معایب تابلوهای لایت باکس

کاربرد :

کاربرد لایت باکس با توجه به نوع اهداف مورد استفاده متفاوت می باشد :

  • با هدف تبلیغات و نمایش خدمات در مکان های عمومی مانند فروشگاه ها، مراکز تجاری، مراکز فرهنگی، فرودگاه ها، فضاهای عمومی، ترمینال ها، متروها، نمایشگاه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای اطلاع رسانی و راهنمایی در مراکز آموزشی، مراکز درمانی، فرودگاه ها، آژانس های مسافرتی و ... کاربرد فراوانی دارد.
  • از لایت باکس ها می توان در امور طراحی و دکوراسیون مانند ایجاد سقف مجازی، آسمان مجازی، جداکننده (پارتیشن)، تابلوهای تزئینی و .. استفاده کرد تا فضای متفاوتی را برای کابران خلق نماید.
  • در معرفی محصول یا خدمات در مکان های مانند فروشگاه ها، داروخانه ها، دفاتر فروش، مجموعه های ورزشی، آموزشی، کلینیک ها مورد استفاده قرار بگیرد و مراجعه گنندگان با مشاهده تابلوهای لایت باکس با محصولات و خدمات مجموعه بهتر و بیشتر آشنا شوند.

این نوع تابلوها در مراکز خرید ،فرودگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، نمایشگاه های عکس، فست فودها، فروشگاه ها، مترو، فضای باز و بسته، منوی رستوران ها، نگارخانه ها، صندوق پذیرش در داروخانه ها، تابلو های راهنما و اماکن، تابلوی داخل شرکت ها، بازار موبایل، داخل سالن سینما، آرایشگاه ها، باشگاه های ورزشی، مطب پزشکان و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات و یا اطلاع رسانی داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا :

انواع لایت باکس آلومینیومی که در خانه طراحان سام تولید می شوند به علت اینکه بسیاری از مواد خام مصرفی مورد نیاز تابلو لایت باکس توسط مهندسین شرکت تولید می شود محصول نهایی لایت باکس با قیمت ارزان خواهد بود. مزیت هر نوع لایت باکس در هر صفحه به صورت جداگانه ذکر شده است.

سبک وزن بودن :

تابلو لایت باکس آلومینیومی جایگزین تابلوهای فلزی شده است، بدلیل اینکه سایر فلزها وزن سازه را سنگین می‌کردند و حمل و نقل و همچنین نصب آنها مشکل شده بود به لطف آلومینیوم این مشکل برطرف شد. آلومینیوم فلزی سبک است و جایگزینی آن باعث شد، وزن لایت باکس به شدت کاهش یابد.

قابلیت حمل :

قابلیت حمل آسان و امکان مونتاژ در محل

استحکام بالا :

آلومینیوم در مقایسه با چوب و پلاستیک و سایر مواد پر کاربرد در صنعت ساخت تابلو محکم و با استقامت بیشتری است. به راحتی خم نمی‌شود، خراش‌های سطحی را نسبت به لایت باکس‌های چوبی و پلاستیکی مخفی می‌کند. در صورت افتادن نمی‌شکند و بسیاری از مزایای دیگری که خصلت مقاوم بودن فلز آلومینیوم فراهم کرده است. تابلوهای فریم لس آلومینیومی در برابر، باران، رطوبت، گرما، سرما، پوسیدگی مقاوم هستند. شاید یکی از دلایل عمده محبوب بودن این نوع تابلو مقاوم بودن آن‌هاست، به طوری که از این نوع سازه‌ها برای چندین سال می‌توان استفاده کرد.

معایب

لایت باکس ها با توجه به نوع کاربرد معایبی نیز دارند اما به روزترین و بهینه ترین ها لایت باکس فریم لس پارچه ای می باشد.