سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لایت باکس فریم لس پارچه ای چیست؟

 

لایت باکس فریم لس پارچه ای 

لایت باکس های فریم لس پارچه‌ای به باعث ویژگی‌های ارتقاء یافته یکی‌از آپ تو دیت ترین دسته تابلو لایت باکس کادر لس است     .

 

به لطف تکنولوژی چاپ دیجیتال رنگی روی پارچه‌های کیفیت بالا و مقاوم , بخش اعظمی از تبلیغات حرفه‌ای و اطلاع رسانی‌ها بوسیله لایت باکس‌ها به نمایش نهاده می گردند . ولی این صرفا یک تبلیغات بی آلایش نیست , گزینش این ابزار امروزی و مؤثر , به مارک و کسب و فعالیت شما قیمت میافزاید     .

 

شما ممکن است مسئول تبلیغات یک کمپانی باشید . خبر نیکی که داریم , وجود سازه‌های خلاقانه لایت باکس‌هاست . با سازه‌های نو لایت باکس‌ها محدودیت مکان را به یک زمان تبلیغاتی نیکی تبدیل کرده‌اید . به گونه ای که درصد چشم شدن مارک شما‌را ارتقاء داده‌اند    .

چاپ تابلو لایت باکس 

 

 

 

کادر لس بودن لایت باکس پارچه‌ای چیست؟

کادر یعنی فریم بدور تابلو , فریم لس بودن , فارغ از کادر شدن یک لایت باکس یا این که به دست کم وصال ضخامت یک کادر است .

 

لایت باکس کادر لس پارچه‌ای در اشکال کادر لس دیواری , کادر لس آویز , فریم لس ایستاده و در ضخامت‌های 4 . 5 و 7 . 5 سانتی متر ساخت می گردد همینطور بصورت لایت باکس پارچه‌ای یک طرفه و لایت باکس دوطرفه قابل ساخت هست .

 

روند کلی ساخت لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در اشکال متفاوت از دید ظواهر به طور کامل یکسان می باشد و تراز پایانی ساخت با اعتنا به جور آن قلاب , زنجیر آویز , اساس و … در آن تعبیه میشود .

 

قاب لایت باکس پارچه‌ای از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 7 . 5 و 4 . 5 سانتی متر تشکیل‌شده و صفحاتی از متاع ام دی اف , کامپوزیت و یا این که پی او سی فوم مبتنی بر التماس مشتری در پشت تابلو قرار می گیرد .

 

وزن لایت باکس های کادر لس پارچه‌ای دوچندان زیر است . لایت باکس کادر لس پارچه‌ای در بعدها گوناگون کوچک و بزرگ قابل ایجاد می باشد و برای بعدها بزرگتر یک سری بنا کنار نیز قرار می گیرد که با دقت به کادر لس بودن این پارچه ها تصویر یک پارچه فیض عمل خواهد بود . بدین ترتیب برای لایت باکس کادر لس پارچه‌ای محدودیت سایز در لحاظ گرفته نمیشود و با کنار نیز قرار دریافت کردن لایت باکس‌ها همانند تکه‌های جورچین , به لطف کادر لس بودن , قسمت‌های قرار گرفته در کنار نیز چهره‌ای یکپارچه را به نمایش می گذارند .

 

ضخامت قاب لایت باکس های پارچه‌ای 4 . 5 و 7 . 5 سانتی متر است و در رنگ‌های مشکی و سیلور ساخته می شود . طرح موردنظر روی پارچه بک لایت با تکنولوژی یووی چاپ می گردد . تکنولوژی چاپ یووی این قابلیت را به شما می دهد تا از لایت باکس کادر لس پارچه‌ای در فضای فرنگی هم استعمال فرمایید .

 

یک کدام از نقاط قوت تبلیغات در لایت باکس‌ها , نوری است که پارچه را روشن می‌نماید . تکنولوژی که در نورپردازی پشت تابلو به عمل می گیرند , بایستی کم مصرف بوده و زود وخیم نشود . در ساخت لایت باکس پارچه‌ای از نور و روشنایی اس ام دی استعمال میشود که دوچندان کم مصرف و مقاوم است و به محض اخذ ولتاژ برق به حداکثر میزان نوروروشنایی خویش می رسد . تکنولوژی روشنایی ال ای دی SMD لنزی که در ساخت لایت باکس پارچه‌ای به کارگیری می گردد به عبارتی تکنولوژی است که در تلویزیون‌های LED به عمل میرود درنتیجه یکنواخت ترین تصویر ممکن را در لایت باکس پارچه‌ای به شما میدهد .

 

مجموعه خانه طراحان سام با استفاده تکنیک‎های روز جهان توانسته نوردهی به طور کامل یکنواختی را مجموعاَ مرحله این تابلو بک لایت فریم لس تولید نماید که‌این دستور سبب شده مشکلات تابلوهای دیرین از قبیل نقاط سایه روشن و موج برداشتن تصویر , به دست‌کم رسانده شود .


لینک های مرتبط:


http://samdhprint.blog.ir/1399/02/08/lightbox-price

http://samdhprint.blogfa.com/post/39

https://samdhprint.blogsky.com/1399/02/08/post-46/light-box-frameless

https://vk.com/@477894867-light-box

http://lightbox.blogfa.com/post/13

http://lightboxframless.mihanblog.com/post/16

http://lightbox.farhangblog.ir/Post/8/lightbox

http://samdhprint.titablog.com/post-28886.html

http://lightbox.avablog.ir/post/15/lightbox-crystal

http://lightbox.famblog.ir/post/14

https://lightbox.blogsky.com/1399/02/14/post-14/light-box

http://lightbox.rozblog.com/post/16

https://lightboxsam.persianblog.ir/QLnBg0JBnNSYLEX4GxoN-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C

http://lightboxsam.sitearia.ir/post-307924.html