سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب لایت باکس کریستالی چگونه است؟

?

 

در ساخت لایت باکس کریستالی از دو پلکسی استفاده می شود که ما بین آنها فیلم بک لیت قرار می گیرد. شفافیت پلکسی این نوع لایت باکس ها سبب گردیده تا به عنوان لایت باکس شیشه ای و یا لایت باکس کریستال شناخته شوند.لایت باکس های کریستالی تا حداکثر ابعاد 90 در 180 قابل تولید می باشند اما بهتر است برای ابعاد بزرگ از لایت باکس فرم لس پارچه ای استفاده شود که هم سبک تر و هم به روزتر می باشد. در این لایت باکس ها حدود 5 سانتی متر از هر طرف سطح چاپ وجود ندارد.
با استفاده از دستگاه دیجیتال کات و لیزر می توان این لایت باکس ها را در اشکال هندسی مختلف از جمله مربع، دایره،ذوزنقه و ... تولید کرد.

تولید لایت باکس کریستالی

وزن لایت باکس کریستالی متغیر است. ضخامت لایت باکس کریستال 1 سانتی متر است.در تولید لایت باکس کریستالی از نور اس ام دی استفاده می شود که بسیار کم مصرف و مقاوم است.در صورت استفاده صحیح ، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و اس ام دی ها بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند . چاپ بک لایت طلقی نیز تا 2 سال ماندگاری رنگ دارد.

کاربرد لایت باکس کریستالی

فضای تبلیغات غیرشهری،دکوراتیو، نمایشگاه های عکس، منو رستوران، علائم راهنما و تابلو های تبلیغاتی، تابلو های فروشگاهی و مراکز اداری از جمله کاربردهای تابلو لایت باکس کریستالی می باشند.

مزایا و معایب لایت باکس کریستالی

مزایا: ضخامت کمتر نسبت به لایت باکس های دیگر بدون احتساب طول فلنچ، سبک بودن و دوام پلکسی
معایب: عدم وجود سطح کامل چاپ در لایت باکس کریستالی به دلیل وجود حاشیه 5 سانتی متری نامناسب برای فضای خارجی، محدودیت ابعاد، فریم لس نبودن

طرح لایت باکس کریستالی

طرح دلخواه مشتری در ابعاد موردنظر روی بک لایت طلقی چاپ شده ، روی پلکسی زیرین قرار گرفته سپس صفحه پلکسی دیگر روی آن قرار گرفته و پیچ های 4 گوشه آن بسته می شود. برای تعویض بک لایت کافیست پیچ های چهار گوشه لایت باکس را باز کرده و پس از قرار دادن طرح جدید ، پیچ ها را ببندید.

نصب لایت باکس کریستالی

نصب لایت باکس کریستالی آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل دیواری آن با استفاده از فیکسچرهای اتصال (فلنچ) های قرار گرفته در لایت باکس انجام می گردد.
در صورت استفاده صحیح در شرایط استاندارد نور لایت باکس تا یکسال مشمول گارانتی شرکت بوده در محل شرکت خانه طراحان سام تعویض می گردد.
ماندگاری چاپ بک لیت طلقی تا 2 سال مشمول ضمانت می گردد.

منبع: http://www.samdhprint.com/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3.html


مزایا و معایب لایت باکس اسنپ فریم

 

 

لایت باکس اسنپ فریم?



ساخت لایت باکس اسنپ فریم در دو نوع آویز و دیواری انجام می شود. 
فریم لایت باکس اسنپ فریم از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 3 سانتی متر ساخته شده و صفحاتی از جنس ام دی اف و یا کامپوزیت در پشت تابلو قرار می گیرد.وزن لایت باکس های اسنپ فریم متغیر است. ابعاد لایت باکس اسنپ فریم تا 90 در 180 سانتی متر قابل تولید می باشد. 

ابعاد بزرگ قابل تولید بوده اما توصیه نمی شود و بهتر است برای ابعاد بزرگتر از لایت باکس فریم لس پارچه ای استفاده گردد که هم سبک تر و هم به روزتر می باشد. پلکسی سطح این لایت باکس ها با استفاده از قاب آلومینیومی فنری روی تابلو لایت باکس ثابت می شود.در تولید لایت باکس اسنپ فریم از نور اس ام دی استفاده می شود که بسیار کم مصرف و مقاوم است.در صورت استفاده صحیح ، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و اس ام دی ها بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند . چاپ بک لایت طلقی نیز تا 2 سال ماندگاری رنگ دارد. 

کاربرد لایت باکس اسنپ فریم

فضای تبلیغات غیرشهری،دکوراتیو، نمایشگاه های عکس، منو رستوران، علائم راهنما و تابلو های تبلیغاتی، تابلو های فروشگاهی و مراکز اداری از جمله کاربردهای تابلو های لایت باکس اسنپ فریم می باشند. 

مزایا و معایب لایت باکس اسنپ فریم

مزایا: ضخامت کمتر نسبت به لایت باکس های دیگر 

معایب: وزن بیشتر در مقایسه با لایت باکس فریم لس پارچه ای، محدودیت در ابعاد

طرح لایت باکس اسنپ فریم

طرح دلخواه مشتری در ابعاد موردنظر روی بک لایت طلقی چاپ شده، روی لایت باکس قرار گرفته و 4 سمت فریم آلومینیومی روی آن قرار میگیرد. جهت تعویض طرح این لایت باکس ها باید لبه های فنری هر 4 سمت فریم را به بیرون کشید و طرح جدید را جایگزین و سپس لبه ها را به حالت اولیه برگرداند.ضخامت این لایت باکس ها حدود 3 سانتی متر می باشد .

نصب لایت باکس اسنپ فریم

نصب و قیمت لایت باکس اسنپ فریم آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل دیواری آن با استفاده از قلاب های قرار گرفته در لایت باکس همانند تابلو به راحتی امکان پذیر است. 


لایتباکس چیست؟

تابلو لایت باکس?

لایت باکس در واقع همان جعبه های چراغدار نورانی می باشد که در صنعت و مشاغل مختلف مانند تابلوسازی،بازار و ... مورد استفاده عموم قرار می گیرد و برای به نمایش گذاشتن تبلیغات گزینه مناسبی می باشد.

بدنه سازه لایت باکس از جنس آلومینیوم آنادایز شده می باشد و نوع چاپ پارچه لایت باکس متفاوت است.

در صنف های شغلی متفاوت می توان از انواع لایت باکس ها استفاده کرد که به شرح زیر می باشد:

تابلو لایت باکس فریم لس آلومینیومی یا پارچه ای:

این نوع لایت باکس در انواع مختلفی تولید و به چاپ می رسد. وزن این تابلوها بسیار پایین است و به راحتی قابل حمل می باشند. لایت باکس ایستاده، دوطرفه، آویز و دیواری از نمونه های لایت باکس پارچه ای می باشند.

تابلو لایت باکس کریستالی پلکسی:

این نوع لایت باکس با استفاده از بک لیت پلکسی چاپ شده ساخته می شود و دو نوع آویز و دیواری دارند ضخامت آن بسیار کم است و مقاومت بالایی دارد.

تابلو لایت باکس مگنتی یا آهن ربایی:

این نوع لایت باکس ضخامت بسیار پایینی نسبت به دیگر لایت باکس ها دارند و در دو نوع آویز و دیواری تولید می شوند و صفحه ای از جنس ام دی اف یا کامپوزیت پشت تابلو قرار دارد.

تابلو لایت باکس اسنپ فریم:

این نوع لایت باکس جزو دسته لایت باکس های رایج می باشند که در دو نوع آویز و دیواری تولید می شود.و ضخامت آنها 3 سانتی متر است همچنین بسیار سبک می باشند.

تابلو لایت باکس تبلیغاتی شهری:

این نوع لایت باکس ها در فضاهای خارجی به کار برده می شوند و در دو نوع ایستاده و دیواری موجود است.

وزن این نوع لایت باکس بسیار بالاست زیرا در فضای خارجی استفاده می شود.

 

با توجه به نیاز کاربر و موقعیت های مختلف می توان از lightbox استفاده کرد.


دلایل اصلی اینکه یک خدمات چاپ دیجیتال برای تجارت شما حیاتی است

امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل شروع به کشف اهمیتی کرده اند که خدمات چاپ دیجیتال برای کسب و کار آنها به ارمغان می آورد. اگرچه درست است که چاپ افست در اکثر مشاغل تبلیغاتی مواد نقش اصلی را بازی می کند ، اما مزایای بسیار زیادی نیز وجود دارد که چاپ دیجیتال می تواند فراهم کند. در زیر 3 دلیل برجسته برجسته شده است که باعث می شود بعداً از چاپ دیجیتال استفاده کنید.
چاپ بر اساس تقاضا

هیچ چیز اضطراب آورتر از این نیست که دریابید پوسترها و بنرهای برزنتی شما از نظر مقدار کوتاه چند روز قبل از تاریخ راه اندازی شما کوتاه هستند. البته ، نمی توانید بلافاصله شخص دیگری را استخدام کنید تا آن را برای شما چاپ کند. بیشتر مطبوعات سفارشات عجله ای را نمی پذیرند. این زمانی است که یک سرویس چاپ دیجیتال نقش دارد.

در چاپ دیجیتال ، برای چاپ این پرونده ها نیازی به صفحه یا فاکتور دیگری ندارید. یک شرکت چاپ دیجیتال می تواند آن پرونده ها یا داده ها را به راحتی از طریق رایانه ، درایو فلش یا از طریق ایمیل شما جمع آوری کند. سپس آنها فوراً تعداد نسخه های مورد نیاز شما را چاپ می کنند.

این مورد در پرونده های عجله یا اسنادی که می خواستید در همان روزی که به آن نیاز دارید چاپ کنید نیز به همین ترتیب انجام می شود. اگر به نسخه های چاپی قرارداد یا سایر پرونده های مهم نیز نیاز دارید ، چاپ دیجیتال امکان این موارد را برای شما راحت تر می کند.


گزینه های سفارشی سازی

در دنیای چاپ دیجیتال ، هر آنچه را که می خواهید چاپ کنید ، بسته به نیاز شما سفارشی می شود. به عنوان مثال ، شما به یک تصویر برای بزرگتر شدن نیاز دارید یا به چیزی ویرایش شده نیاز دارید ، می توانید فوراً آن را تغییر دهید تا زمانی که از زاویه و طرحی مناسب که کسب و کار شما به دنبال آن است ، بگیرید.
صرفه جویی در هزینه

اگر مشاغل کوچک یا متوسطی را اداره می کنید ، می توانید به راحتی چاپگر اختصاصی خود را خریداری کنید. این در صورتی است که می خواهید در هزینه های چاپ خود صرفه جویی کنید. با این حال ، به دلایل زیادی ثابت شده است که استخدام سرویس چاپ دیجیتال مقرون به صرفه است. یکی این که شما نیازی به پرداخت هزینه های نگهداری یا نگرانی در مورد عملکرد چاپگرها ندارید. همچنین دیگر نیازی به خرید لوازم جوهر یا حتی نگرانی در مورد کاغذ و سایر مواد چاپی ندارید.


یافتن شرکت چاپ دیجیتال مناسب

انکار نمی شود که اکنون بسیاری از شرکت ها خدمات چاپ دیجیتال و خدمات مشابه را ارائه می دهند. ضروری است که شما با دقت انتخاب کنید که کدام سرویس می تواند هر آنچه را برای تجارت خود نیاز دارید فراهم کند. اولین چیزی که باید به آن توجه کنید تجربه و تعداد سالهای فعالیت آن در صنعت است. هرچه مدت زمان فعالیت آنها بیشتر باشد خدمات آنها بهتر می شود. این بدان معنی است که آنها کاملاً از آنچه می کنند آگاهی دارند. این واقعیت که آنها بیشتر در صنعت مانده اند به این معنی است که مردم به آنها اعتماد می کنند و به آنها دلیل ماندن بیشتر را می دهند.


علاوه بر این ، شما باید هزینه ها را مقایسه کنید. بسیار ضروری است که هر وقت شغل شما به یک شرکت نیاز داشت ، فقط یک شرکت را انتخاب کنید تا به آن مراجعه کنید. داشتن تنها یک شرکت قابل اعتماد کار را آسان می کند. همچنین به شرکت چاپ دیجیتال این امکان را می دهد که درک عمیقی از تجارت شما و نیازهای شما داشته باشد. هرچه مدت طولانی تری در همان شرکت بمانید ، تخفیف های بهتر و بیشتری دریافت خواهید کرد.

فراموش نکنید که نظرات مشتری را بخوانید. با این کار خواهید آموخت که کدام شرکت ها مشتری راضی دارند و کدام یک خدمات بی عیب و نقصی ارائه می دهند. برای کمک به شما در یافتن خدمات چاپ دیجیتال که به خوبی با نیازهای شما کار می کند ، از این بررسی ها به عنوان راهنما استفاده کنید. مقایسه هزینه ها ، قیمت ها و کیفیت. اطمینان حاصل کنید که خدمات آنها از قیمت مناسبی برخوردار است. برخی از خدمات ممکن است نرخ ارزان تری ارائه دهند. با این حال ، باید اندازه بگیرید که کیفیت چاپ چقدر خوب است. فقط با خدمات ارزان و کم کیفیت مقابله نکنید. شما به هر دوی این فاکتورها احتیاج دارید که بسیار قابل ارزیابی هستند این درست است به خصوص این که تجارت شما بسیار سود خواهد برد. اطمینان حاصل کنید که بسیاری از بررسی ها را بخوانید تا زمانی که یک شرکت مناسب را پیدا کنید که بهترین اعتماد شما را دارد.


کاربردهای تابلو لایت باکس چیست؟

کاربرد لایت باکس با توجه به نوع اهداف مورد استفاده متفاوت می‌باشد :

  • لایت باکس با هدف تبلیغات و نمایش خدمات در مکان‌های عمومی مانند فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، مراکز فرهنگی، فرودگاه‌ها، فضاهای عمومی، ترمینال‌ها، متروها، نمایشگاه‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • برای اطلاع رسانی و راهنمایی در مراکز آموزشی، مراکز درمانی، فرودگاه‌ها، آژانس‌های مسافرتی و ... کاربرد فراوانی دارد.
  • از تابلو لایت باکس ها می‌توان در امور طراحی و دکوراسیون مانند ایجاد سقف مجازی، آسمان مجازی، جداکننده (پارتیشن)، تابلوهای تزئینی و .. استفاده کرد تا فضای متفاوتی را برای کابران خلق نماید.
  • در معرفی محصول یا خدمات در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، دفاتر فروش، مجموعه‌های ورزشی، آموزشی، کلینیک‌ها مورد استفاده قرار بگیرد و مراجعه گنندگان با مشاهده تابلوهای لایت باکس با محصولات و خدمات مجموعه بهتر و بیشتر آشنا شوند.

تابلو لایت باکس در مراکز خرید ،فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، نمایشگاه‌های عکس، فست فودها، فروشگاه‌ها، مترو، فضای باز و بسته، منوی رستوران‌ها، نگارخانه‌ها، صندوق پذیرش در داروخانه‌ها، تابلوهای راهنما و اماکن، تابلوی داخل شرکت‌ها، بازار موبایل، داخل سالن سینما، آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مطب پزشکان و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات و یا اطلاع رسانی داشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

منابع: چاپ و ساخت تابلو لایت باکس

فیلم ساخت لایت باکس فریم لس

Lightbox Wikipedia