سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش لایت باکس در چیدمان

 

نقش لایت باکس در چیدمان 

 

 

این بنا در چیدمان داخلی نیز دوچندان کاربردی می باشند و فقط برای تبلیغات به فعالیت نمی فرایند . در اکثری از فضاها مثل ساخت لایت باکس های دیواری دربرگیرنده تابلو های دکوراتیو که فضای خاصی به دکور میدهد     .

 

بعضا از لایت باکس ها فارغ از لبه می باشند که به اصطلاح بک لایت کادر لس گفته می گردند که در مواقعی زیرا نظیر طرح عرش یا این که طرح سپید و کهکشان و یا این که چه بسا به صورت سقف هایی مثل عرش مجازی در مکان های همگانی مورد استعمال قرار می‌گیرند     .

تاثیر لایت باکس در تبلیغات محیطی 

 

استند لایت باکس با اعتنا به نورانی بودن آن راءس دقت در هر مکانی است و جاذبه در رنگ فراوان نقش مهمی در تبلیغات بصری این استند دارااست که مجموعه پباده سازی نقش و نگار به شما یاری خواهد کرد تا شایسته ترین رنگ و نوشته را در لایت باکس خویش به عمل ببرید     .

 

شما می‌توانید به راحتی با دقت به وضعیت مکانی کسب و عمل خویش از لایت باکسی در بعد ها دلخواه خویش تعیین نمایید و با مشورت کردن گروه نقش و نگار پباده سازی خاصی در حیث بگیرید و همچنین از متنی گیرا و عکس هایی یگانه یک تابلو تبلیغاتی بسازید و از آن در محل مالامال رفت وآمد و نامرتب نزدیک دفتر خویش به صورت دایم قرار دهید     .

lightbox printing 

 

با این فعالیت می‌توانید در مخارج گزاف بیلبورد تبلیغاتی و یا این که بنر های تبلیغاتی شهری مضاعف صرفه جویی فرمائید که یک ترفند تبلیغاتی موءثر به شما می‌آید     .

 

علاوه بر این شما می‌توانید با هزینه خیلی کم چاپ خویش را بده بستان فرمایید و طرح های متمایز در حین های متعدد به کارگیری فرمایید 

فروش لایت باکس ایستاده 

 

فروش لایت باکس ایستاده : تابلوهای لایت باکس به مراد باکس های نورانی از کالا پلاستیک , چوب یا این که آلومینیوم می‌باشند که جهت تبلیغ و معرفی سرویس ها یا این که تولیدها مرکز ها متفاوت ساخت میشوند . تصویر چاپی بر روی بک لایت یا این که پارچه های منحصربه‌فرد در‌این باکس ها قرار گرفته و با به کارگیری از چراغ های ال ای دی یا این که اس ام دی از پشت به تصویر روشنایی و تابیده خواهد شد . جهت ردوبدل طرح چاپی نیاز به تخصص و ابزار خاصی نخواهد بود . تابیدن نور و روشنایی در فضای اطراف به زیبایی تابلو جلوه دو چندانی خواهد بخشید . از تابلوهای لایت باکس گاهاً در ساختمان ها و فضای داخلی هم به کار گیری می نمایند . تابلو های لایت باکس را می‌توان در بعد ها گوناگون و به صورت ایستاده هم ایجاد کرد     .

 

لایت باکس های ایستاده معمولاً از لبه و بدنه به محصول آلومینیوم با رنگ الکترو استاتیک ساخته می شود . پهنا این مدل تابلو ها معمولاً 6 , 9و یا این که 13 سانتی متر متغیر خواهد بود . تصویر چاپ شده میان دو ورق پلکسی شیشه ای و شیری قرار خواهد گرفت . لایت باکس های ایستاده را می شود به طرح چاپ یک طرفه و دو طرف هم پباده سازی کرد . از لایت باکس های ایستاده معمولاً در محل ورود موسسه ها و اداره ها و همینطور جهت تبلیغ تولیدها و سرویس ها به صورت استند و ایستاده در نمایشگاه ها استعمال می نمایند     .

کاربرد لایت باکس های ایستاده 

 

با به کارگیری از تکنولوژی یو او تحت عنوان متد آپدیت چاپ , با داشتن پایداری بالا در قبال تغییرات رنگ بر اثر دست اندرکاران محیطی حوزه تبلیغات با روش استعمال از تابلو های لایت باکس زیاد مقرون به صرفه و ایده آل خواهد بود . تصویر چاپ شده با به کارگیری از این تکنولوژی دوچندان باکیفیت بوده ; به نحوی که بیان کننده آن تصویر به صورت زنده و ارگانیک در قبال چشمان مخاطب قرار گرفته است . معمولاً از لایت باکس های ایستاده در محیط های متفاوت مثل فست فودها , کافی شاپ ها , نمایشگاه‌های هنری و عکاسی , رستوران‌ها , بازار های تلفن همراه     ,

لایت باکس اسکرول جدیدترین بنا در تبلیغات 

لایت باکس اسکرول یا این که لایت باکس چرخنده به تازگی توانسته است به دلیل متحرک بودن تبلیغات باطن خویش , اعتنا مخاطبین متعددی را به خویش جلب نماید و از حیث اقتصادی هم بها لایت باکس برای رسانه های تبلیغاتی مقرون به صرفه باشد ; به دلیل آن که قابلیت و امکان نمایش یک‌سری پوستر تبلیغاتی را در یک فضای محدود آماده می کند . تصاویر در لایت باکس اسکرول بهم متصل است و به وسیله موتورهای هوشمند چرخنده به تکان در آمده و با نورپردازی چراغ های     SMD نور و روشنایی قابل توجهی را تولید می نمایند . خاموش و روشن کردن , زمان دهی برای چرخش و نمایش هر تصویر در لایت باکس اسکرول بصورت اتومات و چه بسا به گزینش مشتری قادر است قابل تغییر‌و تحول باشد و همینطور از میزان مصرف برق مقداری شامل است . نکته آخرین این که قدمت این لایت باکس ها بالا بوده و امکان بده بستان تصویر را نیز در خویش دارا می‌باشند    .

لایت باکس دیواری دارای شهرت به لایت باکس اسنپی

لایت باکس دیواری یک کدام از شایسته ترین گونه لایت باکس تبلیغاتی است که به به عبارتی لایت باکس اسنپی یا این که به عبارتی چسبنده پر اسم و رسم است و دارنده یک باکس با ضخامتی فراوان کم می‌باشد که تصویر یا این که پوستر چاپ شده بر روی بک لایت را دربین دو ورق پلکسی نگه میدارد . فریم لایت باکسهای دیواری از مال آلومینیوم است و دارنده مصرف برق زیاد زیر و ارتفاع قدمت بالایی است . نورپردازی لایت باکس دیواری به وسیله روشنایی LED انجام یافته که فروغ یکنواختی را به تصویر ارائه می‌دهد که با دقت به کیفیت متریال بک لایت , امکان عبور نور و روشنایی را دارا میباشد . از خصوصیت های متفاوتی کننده لایت باکس دیواری , ضخامت کم , سبکی و نازکی آن است و دارای اهمیت خیس این‌که خیر فقط امکان ردوبدل چاپ پوستر یا این که تصویر متبوع را دارااست , بلکه به جهت مدل ساختاری , بده بستان آن زیاد بی آلایش و فارغ از نیاز به حضور کارشناس قابل اجرا است .

light - box نوعی تابلوی کوچک فانتزی با امکان روشن شدن میباشد و دارنده اشکال آویز دو طرفه , دیواری ( اثبات و لولایی ) , LED , زمینی ایستاده دو طرفه , می‌باشد .

 

متریال مورد استعمال در دارنده تنوع بالایی است اما یکی شایسته ترین گونه های آن , شیشه ای یک سانتی می‌باشد که علاوه بر فیس و نمای زیاد خوشگل دارنده ایستادگی مضاعف بالا در قبال خش و ضربه بوده و اصطلاحاً “ نشکن ” هستند .

 

A : لایت باکس آویز دو طرفه :

 

برای تبلیغات در پیاده رو ها و راهروهای فروشگاههی زنجیره ای و … یکی‌از شایسته ترین دسته تبلیغات است . به نحوی که از دو طرف دارنده چاپ بوده و نور آن بوسیله یکی مهتابی تامین می‌گردد که دوچندان کم مصرف بوده و نمای قابل قبولی از متاع را ارائه می‌دهد .

لایت باکس تخت دیواری ( اثبات و لولایی ) :

 

بعد ها ساخت آزاد تا 120 × 180

 

گونه شیشه ای مضاعف شیک و قشنگ داراری فریم آلومینیومی نقره ای و مشکی

 

قابل به کار گیری در رستوران ها , تالار های گروه های فرهنگی , ورزشی , آلبوم های نگارگری , هتل ها , غرفه های نمایشگاهی و . . .

تابلوهای لایت باکس به بنا های نمایشگاهی اطلاق می گردد که بطور معمول در قالب یک باکس آلومینیومی , چوبی ام دی اف , پلاستیک ( پلکسی ) ساخته می شود و شیوه آن هم از متاع فلکسی , پلکسی گِلَس ( رنگی و کریستالی ) و . . بوده که در گونه های بدون‌نور و یا این که با نوروروشنایی اس ام دی قابل ایجاد است . بعبارتی به تابلو هایی که روشنایی پردازی آن از پشت تصویر انجام می پذیرد و به صورت یک باکس است لایت باکس اطلاق میشود این نوع تابلو در ضخامت های متفاوت و با متریال متنوع قابل ساخت و عرضه هستند.